.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نماينده مردم ساري در مجلس:
حمايت‌هاي دولت از كشاورزان بايد جدي‌تر شود
نماينده مردم ساري در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به نشست مجمع نمايندگان استان‌‌هاي شمالي با وزاري جهاد و بازرگاني خواستار توجه‌ جدي‌تر دولت به مقوله كشاورزي كشور شد...
حمايت‌هاي دولت از كشاورزان بايد جدي‌تر شود

نماينده مردم ساري در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به نشست مجمع نمايندگان استان‌‌هاي شمالي با وزاري جهاد و بازرگاني خواستار توجه‌ جدي‌تر دولت به مقوله كشاورزي كشور شد.

علي‌اصغر يوسف‌نژاد با تاكيد بر اينكه در اين نشست دغدغه‌هاي كشاورزان برنج‌كار مازندراني، پنبه‌كار گلستاني و چاي‌كاران گيلاني در كنار مسايل عمومي كشاورزي اين استان‌ها مطرح شده است، تصريح كرد: استانداران اين سه استان هر كدام به فراخور موقعيت كشاورزي و توانمندي‌ها توليدي در بخش‌‌هاي مختلف به بيان مطلب پرداختند.

نماينده ساري در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اينكه اين در نشست موضوع استيضاح وزاري بازرگاني و جهاد كشاورزي نيز مطرح شده است، خاطرنشان كرد: اگر پيگري امور مربوط به كشاورزي و باغداري شمال از سوي مسئولان مربوط جدي گرفته نشود، استيضاح وزاري مربوطه در دستور كار نمايندگان شمالي مجلس قرار خواهد گرفت.

وي خواستار استقرار صنايع وابسته به كشاورزي مانند تراكتورسازي و كمباين سازي در مازندران و استان‌هاي شمالي شد و بيان داشت: با اين كار فاصله توليد و مصرف و بسياري از هزينه‌هاي توليد و فروش راحت‌تر حل مي‌شود.

نماينده ساري در مجلس شوراي اسلامي خواستار اجراي بند 40 بودجه قانون واردات محصولات كشاورزي شد و بيان داشت: تعرفه محصولات كشاورزي بايد بر اساس اين بند قانوني برابر خودرو باشد كه دولت به به اين مصوبه پايبند نيست.

يوسف‌نژاد از تشكيل كارگروهي تخصصي براي پيگيري مسائل مربوط به نشست استانداران، مجمع نمايندگان و وزاري جهاد كشاورزي و بازرگاني ظرف دو ماه آينده خبر داد و گفت: قرار شد نمايندگان وزار براي بررسي و كارگشايي مسائل و مشكلات كشاورزان و باغداران به استان‌هاي شمالي سفر كنند.

وي اضافه كرد: مجمع نمايندگان هم قول دادند تا اين مسائل را به صورت ويژه پيگيري كنند.

يوسف‌نژاد با اشاره به اينكه در اين نشست درباره مسائل جزيي مانند برنج‌هاي در انبار مانده كشاورزان صحبتي نشده است و تصميم‌گيري نشده است، يادآور شد: در اين نشست بيشتر كليات مسايل مطرح شد./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 25 آذر 1388
مرغداری شما به سلامت باشد کشاورزان تا الآن که مورد محبت شما بودند ترا بخدا بیشتر از اینها ما راشرمنده نکنید

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.079 seconds.